سرمربی تیم نساجی مازندران:

چشم انتظار تصمیم درست از فدراسیون هستیم

سرمربی تیم نساجی پس از حضور نیافتن تیم فولاد در مسابقه گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال تصمیم درستی بگیرد.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمود فکری سرمربی تیم نساجی مازندران خصوص عدم حضور تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: تیم نساجی همه جوره آماده برگزای مسابقه بود و حتی در زمین بازی نیز حضور پیدا کرد.

او افزود: حتی تیم داوری اعلام کرد با توجه به حضور نیافتن تیم فولاد، تیم نساجی لازم نبود وارد زمین شود.

بیشتر بخوانید: نساجی آمد، فولاد نیامد


محمود فکری ادامه داد: چیزی که باعث تعجب شده است اینکه تیم فولاد خوزستان دو روز در ورزشگاه وطنی قائم شهر تمرین کرد.

سرمربی تیم نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد فدراسیون فوتبال در خصوص عدم حضور تیم فولاد در این مسابقه تصمیم درستی بگیرد تا حق تیم نساجی ضایع نشود.

او در خصوص بازی هفته بعد نساجی با صنعت نفت آبادان گفت: نساجی برای رفتن به آبادان مشکل ندارد، اما چون خوزستان قرمز است

سرمربی تیم نساجی افزود: نامه‌ای به فدراسیون زدیم تا بازی با انتخاب میزبان در شهر دیگری برگزار شود، اما اگر سازمان لیگ تصمیم بگیرد نساجی در آبادان بازی کند خود را برای رفتن به آبادان آماده می‌کنیم.


فولادی ها هیچ کلمه ای از ابتلای بازیکنانشان به کرونا نگفتند

رضا درویشی رئیس هیات فوتبال شهرستان قائمشهر نیز گفت: هیات فوتبال قائم شهر زمین ورزشگاه وطنی و ورزشگاه سیمرغ را به صورت رایگان در اختیار فولاد قرار داده بود و آن‌ها دو روز در این زمین تمرین کردند.

او افزود: کادر فنی تیمی فولاد در این مدت هیچ کلمه‌ای درباره ابتلای بازیکنان تیم به کرونا نگفتند و فقط اعلام کرده بودند دو نفر از اعضای تیم مریض هستند که همراه ما نیامدند.

درویشی ادامه داد: اعضای تیم فولاد در هتل مستقر شدند و در جلسه هماهنگی برای برگزاری مسابقه نیز شرکت کردند و ما نیز بر حسب مهمان نوازی همه امکانات را در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

رئیس هیات فوتبال شهرستان قائمشهر با بیان اینکه حتی اعضای فدراسیون و ناظر بازی نیز به قائم شهر آمده بودند، گفت: من احساس می کنم فولاد با این اقدام خود به مردم بی احترامی کرده است.

بازی دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان قرار بود ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار شود که اعضای تیم فولاد با اعلام ابتلای بازیکنان تیمش به کرونا بدون برگزاری مسابقه قائم شهر را ترک کردند و به خوزستان بازگشتند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار