کنترل بیش از ۳ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در مازندران

همزمان با اجرای طرح ضربتی راهداری محوری،۳۱۰۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در مازندران بازدید و کنترل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: همزمان با اجرای طرح ضربتی راهداری محوری در محور‌های شریانی هراز و سوادکوه، تعداد ۳۱۰۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی کارشناسان حوزه حمل و نقل بازدید و کنترل شد.

او افزود: طرح ضربتی راهداری محوری در محور‌های شریانی هراز و سوادکوه به مدت سه روز با هدف ارتقا ایمنی محور‌ها و همچنین ارتقا سطح کیفی عملیات راهداری به اجرا در آمد.

نجفی گفت: در این طرح فعالیت‌های راهداری از قبیل پاکسازی حریم، شانه سازی، ساماندهی تابلو و علائم، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی، تامین روشنایی، اجرای روکش آسفالت و خط کشی، شستشوی علائم و رنگ آمیزی نرده و پایه به اجرا در آمد.

او افزود: علاوه بر اجرای طرح راهداری محوری، این اداره کل با استقرار کارشناسان حوزه حمل و نقل خود در سطح محور‌های مذکور، نسبت به بازدید و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات بهنگامی را با حضور ۶ اکیپ به اجرا گذاشت.

نجفی گفت: در این بازدید  تعداد ۱۰۷ مورد از تخلفات نیز احصاء شده که پس از بررسی به دبیرخانه کمیسیون‌های ماده ۱۱ رانندگان و ماده ۱۲ شرکت‌ها ارسال خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، افزود: هدف از اجرای طرح ضربتی ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای و شناسایی و اعمال قانون تخلفات حمل و نقلی از جمله حمل بار بدون دریافت بارنامه، اضافه بار، عدم مهار بار، فقدان تجهیزات ایمنی، عدم دریافت صورت وضعیت بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار