پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در آمل

در حالیکه مردم آمل در کنار خانواده با خیالی آسوده شب را سپری می‌کردند، نیروی انتظامی هوشیارانه در حال دستگیری افرادی بود که مخل آرامش جامعه می‌شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امام جمعه آمل در نماز جمعه دو هفته قبل از نیروی انتظامی خواسته بود سرکرده اراذل و اوباش شهر را دستگیر کنند، کسی که سال‌ها پشت برخی از سیاستمدران و سرمایه داران این شهر عرضه اندام می‌کرد و مخل آرامش جامعه شده بود.

پلیس دیشب در حالیکه بسیاری از مردم در خانه‌های خود مشغول استراحت بودند عملیات هوشمندانه‌ای را طراحی و این شرور سابقه دار را دستگیر کرد.

کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با تائید خبر دستگیری اراذل واوباش شهر که در درگیری‌ها و نزاع‌های خیابانی اخیر نقش داشته است، از اقدام قاطع مرجع انتظامی شهرستان آمل قدردانی کرد و به افرادی که درصدد حمایت و جمع آوری آبرو برای این دسته از اراذل واوباش هستند هشدار داد.

او افزود: همانگونه که با اخلال گران نظم وآسایش عمومی مقابله می‌شود با حمایت کنندگان از آن‌ها نیز در هر رتبه وجایگاهی که باشند برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با بیان اینکه تیراندازی رو به افزایش است ادامه داد: اراذل و اوباش شهر‌های همجوار حرکاتی انجام می‌دهند و قصدشان این است اعلام موجودیت کنند که نه تنها عزیز نمی‌شوند، بلکه با آنان برخورد قاطع خواهیم کرد.

کریمی جرم تیراندازی در جامعه را حکم محارب اعلام کرد و افزود: کسانی که به سمت مردم تیراندازی می‌کنند با عنوان محارب تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد: پرونده تک تک ارذال در حال بررسی است و در مبارزه با اراذل به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با بیان اینکه سلاح غیرمجاز در شهرستان به وفور توزیع می‌شود از شهروندان خواست احساس مسئولیت بیشتری در قبال همشهری‌های خود داشته باشند و هرگونه رجز خوانی ارذال و اوباش را گزارش دهند.

انتهای پیام / س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار