کشف ۱۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در زنجان 

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سه ماهه اول امسال در استان زنجان حدود ۱۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

سردار جهانبخشبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تبدیل تهدید به فرصت در موضوع تحریم که موجب رونق تولید در جامعه شده است، بیان کرد: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده در سه ماهه اول امسال در استان زنجان حدود ۱۷۰ میلیارد ریال است که به نسبت مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش کشف داشته ایم.
 
او با تاکید بر اینکه یکی از تکالیف مهم و اولویت‌های اساسی امسال پلیس ، مقابله با قاچاق کالا می‌باشد، گفت: یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی کشور امنیت است.
 
سردار جهانبخش یکی از عوامل بیکاری و تعطیلی کارگاه‌های تولیدی در جامعه را قاچاق کالا عنوان کرد و گفت: یکی از اولویت‌های پلیس با توجه به شعار سال، مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز است.
 
او یکی از مولفه‌های تحقق شعار سال (جهش تولید) را کنترل ورود و خروج کالا بیان کرد و افزود: مبارزه با قاچاق یکی از شیوه‌‏ها و ابزار‌های اصلاح نقاط ضعف اقتصاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و این موضوع، به واکاوی اضطرارات و الزامات شدت بخشیدن مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان جزئی از حرکت مقاومتی اقتصاد برای مقابله با دشمن در توطئه تحریم اقتصادی می‏‌پردازد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کنترل محور‌های مواصلاتی و مقابله با کالای خارجی قاچاق و لوکس که مشابه داخلی دارند، با جدیت در دستور کار پلیس استان زنجان قرار دارد، افزود: ارتقاء زیر ساخت‌های امنیتی بر سرمایه گذاری و احساس امنیت فعالان اقتصادی در جامعه و بازار تاثیر مستقیمی داشته و نتیجه‌ی آن با افزایش آرامش و توسعه‌ی مباحث اقتصادی، رفاه و عدالت اجتماعی به جامعه بر می‌گردد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.