مدیریت خدمات دهی اصناف به منظور مقابله با کرونا

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت: مدیریت خدمات ‌دهی در اصناف مختلف بر اساس رعایت نکات بهداشتی ، باعث می‌شود شرایط برای شیوع ویروس کرونا مهیا نگردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مدیریت خدمت رسانی در اصناف مختلف بر اساس رعایت نکات بهداشتی ، باعث خواهد شد که خود به خود شرایط برای گسترش بیماری کرونا و انتقال آن به دیگران مهیا نشود.

او ادامه داد: سیاست‌های ابلاغی و مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا باید به گونه‌ای باشد که رعایت آن برای مردم در سطح جامعه قابل انجام باشد و مردم برای تحقق آنان خود را مسئول بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی اظهار کرد: پرسنل دانشگاه با ایثار و از خودگذشتگی به مردم و بیماران خدمت می‌کنند و نزد جامعه احترام و جایگاه ویژه‌ای دارند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: باید ستاد ملی کرونا یک کمیته تحت عنوان کمیته پیشنهادات و بومی‌سازی مشکلات استانی داشته باشد تا مشکلات استان‌ها به درستی برای ستاد ملی مقابله با کرونا تشریح گردد تا بر اساس آنان و شرایط ویژه هر استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.