درخشش کانون پرورش فکری کودکان در طرح ملی کتابخوانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در طرح ملی توسعه کتابخوانی درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ نفر از اعضای مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری استان در طرح ملی توسعه و ترویج کتابخوانی سال ۱۳۹۸ به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

کبری اخلاقی نیا افزود: خانم‌ سحر و سارا مزرعه فرد از باشت، مائده کاویانی از گچساران و فاطمه دستان، مهسا بهره بردار و عباس سبحانی دوست از مارگون موفق شدند در این طرح بدرخشند.

او بیان کرد: طرح ملی توسعه و ترویج کتابخوانی سال ۱۳۹۸ بر اساس شیوه نامه ارسالی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در تمامی استان‌ها اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: سه بخش اصلی این طرح شامل ویژه، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری بود.

اخلاقی نیا افزود: گسترش و نهادینه کردن روزافزون فرهنگ مطالعه، تبیین اهمیت و ضرورت مطالعه، نقش ارزنده کتابخوانی در ابعاد مختلف زندگی انسان و تشویق هر چه بیشتر اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مطالعه و خرید کتاب از مهمترین اهداف اجرای این طرح بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۸ مرکز فرهنگی، هنری است که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت، پنج مورد سیار و ۲ مورد نیز به صورت پستی فعالیت می کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.