محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ماند

در اولین جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در دوره چهاردهم، محمّدرضا باهنر در سمت دبیرکلی این تشکل اصول‌گرا ابقاء شد.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ماندبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عصر روز یکشنبه (۱۵ تیرماه) اولین نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در دوره چهاردهم تشکیل شد.

دستور کار اولین جلسه، انتخاب دبیرکل بود که پس از بحث و بررسی، اعضای شورای مرکزی این تشکل محمدرضا باهنر را به عنوان دبیرکل این حزب در دوره جدید ابقا کردند.

پس از انتخاب دبیرکل، باهنر در سخنان کوتاهی انتظارات از شورای مرکزی را در دو سال آینده برشمرد. وی با تاکید بر فعالتر سازی شعب استانی جام بر توسعه کمی این تشکل در دوسال آینده، انتظار مهم دیگر را تقویت کمیته‌های فنی جام دانست. باهنر اظهار داشت: کمیته‌های فنی در حوزه‌های مختلف می‌تواند علاوه بر جذب نیرو‌های صاحب نظر، خود نیز در حوزه اداره بهتر کشور به قوای مختلف علی الخصوص دولت پیشنهادات اجرایی ارائه کنند.


بیشتر بخوانید


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تلاش همه احزاب و فعالان سیاسی را برای کمک به اداره بهتر کشور در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و مطالبات ملت شریف ایران خواستار شد.

گفتنی است مسئولین واحد‌های اجرایی جام تا هفته آتی توسط دبیرکل به شورای مرکزی معرفی و هیئت اجرایی این تشکل تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار