کاهش ذخیره‌ی سد‌های استان همدان به ۹۴ میلیون متر مکعب

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: ذخیره سد‌های استان به کمتر از ۹۴ میلیون متر مکعب کاهش یافت.

کاهش ذخیره‌ی سد‌های استان همدان به ۹۴ میلیون متر مکعبمنصور ستوده، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: امسال با وجود سرریز ۴ سد استان و بارش‌های خوب جوی هم اکنون هیچ سد استان سرریز نمی‌کند و ذخیره سد‌های استان در این دو ماه اخیر بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است.

او با بیان اینکه ورودی آب به سد اکباتان همدان ۱۱۵ متر مکعب در ثانیه است افزود: هم اکنون ۸۹  درصد مخزن این سد پر و ذخیره ی آن ۳۰ میلیون و ۲۴۰ هزارمتر مکعب است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: هم اکنون هزار و ۱۰۰  لیتر در ثانیه از سد اکباتان برای مصرف  آب آشامیدنی مردم همدان برداشت می‌شود.

ستوده  با اشاره به  ذخیره ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار  متر مکعبی سد آبشینه‌ی همدان بیان کرد: ۸۸ درصد این سد پر است.

او  ادامه داد: هم اکنون ۸۹ درصد سد شیرین سو کبودرآهنگ  با ۳ میلیون  و ۹۰۰ هزار متر مکعب، ۹۶ درصد سد کلان ملایر با ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب، ۹۳  درصد سد سرابی تویسرکان با ۸ میلیون و ۵۷۰ هزار متر مکعب و ۴۴ درصد سد شنجور درگزین با ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب  ذخیره‌ی منابع  آب در استان داریم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی بابای
۰۰:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دهفته پیش از تالاب شیرین سو گزارش گرفتن ولی نشان ندادن خواستیم میشود بگزارید روی صف تان ماهی هم گرفته بودیم همین الان هم آمد جوابمان راهم نگاه کرد
آخرین اخبار