حمایت دستگاه قضا از واحد‌های تولیدی

رئیس دادگاه عمومی بخش عقدا گفت: دستگاه قضا برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی با روحیه‌ای جهادی وارد میدان عمل شده است.

حمایت دستگاه قضائی از واحد‌های تولیدیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدحسین دهقان طزرجانی رئیس دادگاه عمومی بخش عقدا در بازدید از واحد‌های تولیدی کاشی و سرامیک در عقدا، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر عقدا می‌توان به منظور تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور گام‌های اساسی برداشت.

دهقان افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در چند سال گذشته یک هدف را ایشان مدنظر گرفته و آن تولید هرچه بیشتر و با کیفیت واحد‌های تولیدی است که به همین  منظور رئیس دستگاه قضا برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی با روحیه‌ای جهادی وارد میدان عمل شده است.

دهقان بیان کرد: برای جهش تولید بیش از هر موضوعی باید به شخص تولیدکننده توجه شده که نیازمند حمایت‌های حقوقی، قضایی و معنوی است، زیرا با نبود این حمایت‌ها امکان رشد تولید هم وجود ندارد.

او ابراز کرد: برای دست یافتن به جهش تولید هم باید عوامل کمک کننده را بکارگرفت و هم موانع را برطرف کرد.

رئیس دادگاه عمومی عقدا افزود: وجود کارخانه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار موجب رونق تولید و اشتغال در این مناطق و البته در کل استان می‌شود.

دهقان ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ابلاغ شده بازدید از کارخانه‌ها و حمایت از بخش تولید و اشتغال است و باید از ظرفیت‌های قانونی جهت کمک به دو بخش تولید و اشتغال که دو رکن مهم بوده استفاده کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: حضور مسئولان قضایی در محل کارخانه ها، حاوی پیام حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان درجهت رونق چرخ تولید و سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار