تسریع در تغییر کاربری املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان

معاون عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تسریع در تغییر کاربری املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان گفت: بازه زمانی یک‌ماهه برای انجام این امر در نظر گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری گفت: تسریع در تغییر کاربری املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه بازه زمانی یک‌ماهه برای انجام این امر در نظر گرفته شود، افزود: پرونده‌های مطرح‌شده در خصوص تغییر کاربری در این کمیسیون، از مواردی است که می‌تواند محلی برای سو استفاده برخی سودجویان در این حوزه شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه این مهم باید با مکانیزم و سازوکاری مشخص و به‌دوراز افراط‌ و تفریط انجام گیرد، تأکید کرد: نیاز است تا موافقت با تغییر کاربری، با قید زمان‌بندی مشروط شود.

فخری با تأکید بر اینکه کمیسیون ماده پنج استان نیز با پرونده‌های مطرح‌شده در خصوص بلندمرتبه‌سازی در شهر‌های استان که زمینه و بستر این مهم فراهم باشد، موافقت خواهد کرد، بیان کرد: بالا بودن تعداد پرونده‌های ورودی به این کمیسیون و بررسی تعداد ۶۶ پرونده مختص شهر سمنان در یک جلسه امری مطلوب نیست.

او در پایان اظهار داشت: نیاز است تا با در نظر گرفتن سازوکاری مناسب، در راستای کاهش تعداد پرونده‌های ورودی به این کمیسیون گام برداریم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار