خرید ۶۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان سمنان

رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی تعاون روستایی استان سمنان گفت: ۶۰۰ تن دانه روغنی کلزا تاکنون در ۷ مرکز خرید از کشاورزان استان خریداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن حاجی ابراهیمی رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی تعاون روستایی استان سمنان گفت: شرکت‌های تعاون روستایی به مباشرت از سوی شرکت بازرگانی دولتی استان سمنان اقدام به دریافت کلزا از کشاورزان می‌کنند و طبق مصوبه قیمت هر کیلوگرم کلزا ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال است که وجه آن از سوی شرکت غله تامین و به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

او افزود: شبکه تعاون روستایی استان سمنان تاکنون بالغ بر ۶۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری و در انبار‌ها ذخیره کرده است.

حاجی ابراهیمی با اشاره به وجود ۷ مرکز خرید محصول کلزا در استان، اضافه کرد: این مراکز خرید کلزا را در شهرستان‌های میامی، شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار و آرادان انجام می‌دهند و بقیه نقاط استان محصول کلزای خود را به این انبار‌ها حمل و تحویل می‌دهند.

رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی تعاون روستایی استان سمنان بیان کرد: خرید کلزا تا پایان برداشت این محصول ادامه دارد و پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط اقلیمی و عملیات به زراعی انجام شده توسط عوامل تولید، امسال دانه‌های روغنی کلزا بیشتر از سال زراعی گذشته تولید و خریداری شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار