بهره‌مندی مددجویان از سامانه مخاطبان نورالهدی حرم مطهر رضوی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش از ۶۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان با ثبت نام در سامانه مخاطبان نورالهدی از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد ابراهیم یوسفیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به تغییر رویکرد حوزه فرهنگی با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: بهره مندی مددجویان ار اماکن زیارتی به صورت مجازی تا برطرف شدن کرونا ویروس مهیا شده است.

او با اشاره به اینکه سامانه ارتباط پایدار فرهنگی با زائران حرم مطهر رضوی سامانه مخاطبین نورالهدی با هدف حفظ و تداوم ارتباط زائرین گرامی با بارگاه منور حضرت رضا (علیه‌السلام) است، افزود: این گام در راستای معرفت افزایی و استمرار برکات زیارت در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و جوان (۷ الی ۱۹ سال) بصورت رایگان برای ۶۵۰ نفر از مددجویان استان سمنان اجرا و این ثبت نام نیز ادامه دارد.

محمد ابراهیم یوسفیان ارسال رایگان نشریات نورالهدی به سراسر کشور، ارسال رایگان کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرعه کشی و اهدا جوایز را از مزایای ثبت نام در نورالهدی برشمرد و بیان کرد: ارسال محصولات فرهنگی چند رسانه ایبرگزاری نمایشگاه از آثار مخاطبان نورالهدی در قالب‌های متنوع نقاشی، دلنوشته، عکس، داستان از دیگر خدمات فرهنگی است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از برگزاری زیارت بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) به صورت زنده از طریق ویدئو کنفرانس خبر داد و ابراز داشت: با توجه به شیوع کرونا و جلویگری از تسری پیدا کردن آن، این طرح برای تعدادی از مددجویان در آستان مقدس امام زاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد تا این عزیزان از فضیلت آقا امام رضا (ع) بهرمند شوند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار