پلمب واحدهای صنفی متخلف اصفهان با دستور مقام قضایی

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان از پلمب واحدهای صنفی متخلف که دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با اشاره به الزام استفاده از ماسک از نیمه تیرماه در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از روز گذشته تذکر‌های لازم به تمام متصدیان و کارکنان شاغل در واحد‌های صنفی در پایبندی به استفاده از ماسک داده شد.

او افزود: واحد‌های صنفی ملزم شدند که از ارائه هرگونه خدمات به مشتریانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، خودداری کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با اشاره به اینکه از روز گذشته تیم‌های بازرسی و نظارت با اولویت دهی به فروشگاه‌های بزرگ و مراکز تجمعی پرخطر نسبت به کنترل استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وارد میدان شدند، گفت: جلسه‌ای هم با رؤسای اتحادیه‌ها برگزار شد تا از طریق سامانه‌هایی که در اختیار دارند اعضای واحد‌های صنفی را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام به استفاده از ماسک آگاه کنند.

او اضافه کرد: یکی از مسائل مهم، واحد‌های صنفی فاقد پروانه است که در لیست اتحادیه‌ها جا ندارند و خطرآفرین هستند و نظارت بر آن‌ها دشوار است.

محمدی فشارکی به همکاری جدی مقام‌های قضائی استان اصفهان اشاره‌ای کرد و افزود: رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده متصدی مربوطه است و در صورت عدم اجرای این مهم، با دستور مقام قضائی و طبق قوانین با فروشگاه متخلف برخورد و آن واحد صنفی پلمب می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.