تغییر مدیریت حوزه بانوان و خانواده استانداری مرکزی

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری مرکزی با حفظ سمت سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با حکم سید علی آقازاده استاندار مرکزی زهرا کسایی پور مدیرکل امور اداری و مالی این استانداری با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد.

زهرا کسایی پور معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی آذرماه سال ۹۶ با حکم سید علی آقازاده استاندار مرکزی به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری ومالی استانداری مرکزی منصوب و در بهمن ماه ۹۶ حکم مدیریتش صادر شد.

کسایی پور متولد سال ١٣٥٢ و ساکن اراک دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جامعه شناسی است وکارشناسی در دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری مرکزی، مشاور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی را در سابقه کاری خود دارد.

زهرا فرجی مدیرکل پیشین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی هم که به عنوان مشاور استاندار در امور حقوقی منصوب شد در مدت بیش از ۶ سال مدیر کل حوزه زنان و خانواده استانداری مرکزی بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۴۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام بر خانم کسایی پور مدیر مدبر شجاع و تحصیلکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۷ تير ۱۳۹۹
بود و نبودشون توی زندگی مردم و مدیریت استان تفاوتی نمی کنه . امور کدوم بانو در استان مرکزی با حضور این معاونین تغییر کرده جز خودشون ؟؟!