قزوین مرکز تربیت مربیان باغبانی کشور می‌شود

با انعقاد تفاهم نامه بین فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی استان، دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین راه اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،   فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در دیدار با مدیرکل فنی و  حرفه‌ای استان گفت: با راه اندازی دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین ، همه این افراد توسط سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزش و ارتقای دوره‌های مهارتی را طی خواهند کرد.

او افزود: با توجه به اینکه استان قزوین در کشاورزی پیشرو است دوره‌های فنی و حرفه‌ای باید آموزش لازم برای کشاورزان و بهره برداران ارائه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تأکید کرد: آخرین یافته‌های تحقیقاتی بخش کشاورزی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی به بهره برداران بخش منتقل شود.

خمسه اضافه کرد: سازمان فنی وحرفه‌ای می‌تواند با تربیت مربیان خوب، انتقال دهنده نوآوری و دستاورد‌های جدید بخش کشاورزی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز ظرفیت بسیار زیادی برای انتقال یافته‌ها و برگزاری دوره‌های فنی حرفه‌ای دارد که با توجه به وجود مربیان و محققان خوب می‌توان از این فرصت برای ارتقا بخش کشاورزی استفاده کرد.

او افزود: ارتباط بخش تحقیقات، ترویج جهاد کشاورزی و آموزش فنی و حرفه‌ای فرصت مناسبی برای ارتقای سطح دانش و مهارت کشاورزان و بهره برداران بخش است.

خمسه خاطرنشان کرد: هدف فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی در انعقاد تفاهم نامه، برگزاری دوره‌های ترویجی و آموزشی به‌منظور ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان و بهره برداران بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار