مصرف بنزین در یزد کاهش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یزد گفت: افزایش مصرف گاز سی ان جی در استان یزد باعث صرفه جوئی ۲۶ میلیون لیتر بنزین شد.

مصرف بنزین در یزد کاهش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  عبدالرضا انتظاری  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: میزان مصرف سی ان جی در سه ماه اول سال جاری به ۲۶ میلیون متر مکعب رسیده که به همین میزان در مصرف بنزین صرفه جویی شده است و با توجه به شیوع کرونا و کاهش چشمگیر مسافرت‌ها و تردد‌های بین شهری، نشان از استقبال خوب مردم از استفاده این سوخت پاک وجایگزین است.

او با اشاره به وضعیت مناسب و در دسترس بودن جایگاه‌های عرضه کننده این سوخت پاک، افزود: در استان یزد ۴۷ باب جایگاه سی ان جی با استاندارد‌های خاص وجود دارد که کمتر از ۳۵ درصد از ظرفیت اسمی خود این سوخت را عرضه می‌کند.

انتظاری خاطر نشان کرد: استفاده از این سوخت پاک علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف بنزین، باعث کم شدن آلایندگی‌های هوا، کمک به محیط زیست و کمک به اقتصاد کلان کشور نیز خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه شورای اقتصاد مقررگردیده تا خودرو‌های عمومی (تاکسی، وانت باروکامیونت‌های بنزینی) بصورت رایگان دوگانه سوز شوند، از همشهریان خواست تا با مراجعه به سایت https://gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت نام اقدام تا از این تسهیلات رایگان برخوردار شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار