تکمیل هنرستان کشاورزی در سوسنگرد با همکاری کمیته امداد خوزستان

تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی در سوسنگرد با همکاری اداره کل کمیته امداد خوزستان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تفاهم نامه تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی سوسنگرد با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با حضور جمعی از مسئولان امضا شد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در حاشیه آیین انعقاد این تفاهم نامه گفت: بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی است که باید از کیفیت و آموزش لازم برخوردار باشد و اگر می‌خواهیم شرایط جامعه تغییر پیدا کند و به سمت توسعه حرکت کنیم باید بر روی آگاهی جامعه سرمایه‌گذاری نماییم.

او با بیان اینکه مدرسه سازی و ایجاد فضای مناسب برای تحصیل یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت آگاهی بخشی و سواد آموزی دانش آموزانی است که آینده جامعه را تشکیل می‌دهند، افزود: کسی که در راه مدرسه سازی قدم برمی دارد بر روی معرفت و انسان سازی سرمایه گذاری کرده و تا ابد ادامه خواهد داشت.

قربانی با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر برای حضور همگانی مردم از دانش آموز ابتدایی گرفته تا بزرگترین خیرین مدرسه ساز برای شرکت در امر مدرسه سازی ایجاد شده است، لظهار داشت: پیگیری برای حضور سایر دستگاه‌ها در این طرح از جمله اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است.

مدیرکل نوسازی مدارس ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: در این رابطه تفاهم نامه‌ای فی مابین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان منعقد شد که در آن کمیته امداد متعهد شد هنرستان کشاورزی شبانه روزی را در شهرستان دشت آزادگان تکمیل و تجهیز نماید.

او در پایان ضمن تقدیر از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: بر اساس این تفاهم نامه در شهرستان دشت آزادگان تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی سوسنگرد با مساحت یک هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و سهم خیر ۱۶ میلیارد ریال به همراه تامین هزینه ۵۰ درصدی از خرید تجهیزات و سهم دولت ۸۴ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.