جانمایی پنج هزار واحد مسکن جامعه ایثارگری استان کرمانشاه

پنج هزار واحد مسکن جامعه ایثارگری استان کرمانشاه در شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، قصرشیرین و سنقر و کلیایی جانمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ براساس تفاهم نامه‌ای که امروز به امضای سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه رسید، پنج هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری در این استان ساخته خواهد شد.

هوشنگ بازوند در نشست کارشناسی که به منظور تعیین تکلیف این واحد‌ها در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی جامعه ایثارگری در سطح استان به ۲۷ هکتار زمین در مناطق شهری نیازمندیم.

او افزود: براساس اعلام نیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه این واحد‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه، سنقر، قصرشیرین و کنگاور احداث می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: براساس برآورد‌های انجام شده به زودی روند ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرک ظفر، ۶۰۰ واحد در شهرک الهیه و ۳۰۰ واحد در محله کیهانشهر شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

بازوند گفت: همچنین ۴۳۰ واحد در شهرستان سنقر و کلیایی، ۵۰ واحد در شهرستان قصرشیرین و ۱۵۰ واحد در شهرستان کنگاور برای جامعه ایثارگری ساخته خواهد شد.

او افزود: یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در زمین‌های بنیاد مسکن در شهرستان کرمانشاه ساخته می‌شود که به زودی جانمایی آن‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.