اعتراف به زورگیری از شهروندان در پارک‌ها

سه سارق که در پارک‌ها از شهروندان زورگیری می‌کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارم خرداد سال جاری در‌پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و حضور گشت انتظامی کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص شد در پارکی حوالی خیابان شریعتی سه زورگیر، گوشی موبایل و مبلغی وجه نقد از یکی از شهروندان زورگیری کرده و پس از سرقت دو نفر از سارقان متواری شده‌اند؛ اما یکی از آن‌ها به‌نام شهروز ازسوی شاکی در محل دستگیر شده است.
پرونده پس از ثبت در کلانتری به دستور مقام قضائی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت و در گام نخست تحقیقات مشخص شد شهروز دارای سوابق متعدد سرقت به‌عنف است.


بیشتر بخوانید

شهروز در بازجویی‌های پلیسی اظهار کرد: با پرسه‌زنی در پارک‌ها به‌صورت سه‌نفره از مردم زورگیری می‌کردیم و گاهی نیز خود را مأمور معرفی می‌کردیم تا بتوانیم نقشه‌مان را اجرا کنیم.

با تلاش کارآگاهان مخفیگاه یکی از متهمان متواری به‌نام رضا ۲۶‌ساله در محدوده خیابان شریعتی شناسایی و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی صراحتا به ارتکاب سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران، با اشاره به اینکه متهم سوم نیز به نام امیر در محله مجیدیه دستگیر شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت، تصریح کرد: هر سه متهم به ۱۰ فقره زورگیری در پارک‌های شمال و مرکزی تهران اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران متهمان با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

منبع: شرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار