فرمانده انتظامی شهرستان همدان

اجرای طرح مهار و دستگیری سارق خودرو در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق خودرو در نتیجه اجرای طرح مهار خبر داد.

اجرای طرح مهار و دستگیری سارق خودرو در همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ جمشید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اجرای طرح مهار و دستگیری سارق خودرو در همدان، گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید، مأموران برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

او با بیان اینکه سارق از شلوغی استفاده و موفق به فرار می‌شود، عنوان کرد: گریختن متهم به کلانتری‌ها همجوار مخابره شد و  ایست و بازرسی  همراه با گشت زنی‌های هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان عنوان کرد: مأموران حین گشت زنی متهم را در شهرک بهشتی شناسایی و با کمک مأموران یگان امداد او را در حالی که خودرو را رها و پیاده اقدام به فرار می‌کرد، دستگیر کردند.

سرهنگ باقریبا بیان اینکه پس از انتقال سارق به مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه نامبرده به ۲ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد، گفت:  متهم سابقه دار بوده و با عناوین مجرمانه سرقت موتورسیکلت، خودرو و لوازم خودرو دستگیر و مدتی را در زندان سپری کرده است.

او گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیسی برای کشف جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد:  شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار