دست سودجویان از فروش محصول استراتژیک عشایر استان کرمانشاه کوتاه شد

مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه گفت: پس از رایزنی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، دستور توقف خروج کاه و کلش محصول استراتژیک از استان کرمانشاه صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدی مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه گفت: از این پس و با دستور دادستان  خروج کاه و کلش زمین‌های زراعی از استان متوقف می‌گردد.

 به گفته محمدی   کاه و کلش زمین‌های زراعی که در سالیان متمادی منبع تامین چرای دام عشایر استان بوده و سوء استفاده افراد سودجو در انتقال آن به خارج از استان با فروش چند برابر قیمت واقعی موجب اعتراض و نارضایتی عشایر استان شده بود.

او افزود:  پس از رایزنی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، دستور توقف خروج این محصول استراتژیک از استان  از سوی دادستان کرمانشاه صادر شد.

 محمدی ادامه داد:  دادستان کرمانشاه در این دستور با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب و امام راحل به عشایر به عنوان ذخایر تأثیرگذار انقلاب، ابراز امیدواری کرد این امر به دلگرمی این جامعه مولد و جلوگیری از ضرر و زیان دامداران عزیز استان منجر شود.

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه گفت:  عشایر استان با جمعیت ۸۰ هزار نفری و دارا بودن تنها ۴ درصد سهم جمعیت استان بیش از ۳۰ درصد محصولات پروتئینی دامی را در سال تولید می‌کنند که خود مؤید ضرورت توجه ویژه به این قشر زحمتکش و تأثیر گذار است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار