ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان مازندرانی

سازمان برنامه بودجه با ساخت بیش از ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان در مازندران موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در دیدار حسین زادگان استاندار مازندران با نوبحت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور برای ساخت بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن برای محرومان استان توافق لازم حاصل شد.

این واحد‌های مسکونی که بصورت متوازن در سراسر استان در یک بازه زمانی یک ساله، برای محرومان ساخته خواهد شد به گونه‌ای خواهد بود که کل هزینه‌های احداث آن‌ها از طریق کمک‌های دولتی و تسهیلات کم بهره بانکی تامین شده و قبل از تحویل و سکونت محرومین، هیچ وجهی از آنان اخذ نخواهد شد.

حسین زادگان استاندار مازندران در این دیدار مهمترین برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام استان را تشریح کرد و خواستار کمک این سازمان جهت تسریع در روند توسعه زیر بنا‌های مازندران شد.

تکمیل طرح‌های آب شرب شهری و روستایی، افزایش ضریب بهره برداری از فاضلاب‌های شهری و روستایی، تکمیل طرح‌های زباله سوز و پسماند، توسعه شبکه آزاد راه‌ها و راه‌های اصلی استان، توسعه زیرساخت‌های فرودگاهی و تکمیل مراکز فرهنگی در دست احداث و کمک به رونق گردشگری دریایی خزر، بخشی از طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای استان مازندران بود که از سوی محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه مورد موافقت قرار گرفت.

استاندار مازندران توجه بیشتر به وضعیت معیشتی کلیه اقشار مردم را یک راهبرد مهم برای جلوگیری از کاهش اعتماد عمومی برشمرد و خواستار افزایش و پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان ادارات استان شد.

در این دیدار همچنین بر پرداخت آخرین بخش از اعتبارات لازم برای اجرای کامل کلیه مصوبات سفر رییس جمهور به استان مازندران که بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال می‌شود، تاکید شد.

سفر معاون رییس جمهور به مازندران

نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین با برجسته شمردن اقدامات استاندار مازندران در جهت توسعه همه جانبه استان، دعوت مقام عالی دولت در استان برای سفر به مازندران در آینده نزدیک را پذیرفت.

رونمایی از سند جهش تولید استان، آغاز عملیات اجرایی چندین طرح زیربنایی، بازدید میدانی از چند واحد اقتصادی و بررسی راه‌های تسریع در روند توسعه استان در دیدار با مدیران، مسولان و فعالان اقتصادی از جمله مهمترین برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان مازندران خواهد بود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.