نخبگان علمی زیر چتر حمایت کمیته امداد

مشاور امور جوانان کمیته امداد گفت: کمیته امداد نگاه بنیادی به امور جوانان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حمید طاهری جبلی مشاور امور جوانان کمیته امداد در جمع نخبگان علمی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد نگاه بنیادی به امور جوانان به‌ ویژه دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت دارد.

جبلی با اشاره به بیانات  رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: توجه ویژه به جوان مؤمن و انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته و امر رهبری در این خصوص امری مولوی است.

جبلی سپس در نشست‌های جداگانه با هیئت اندیشه‌ورزان جوان کمیته امداد استان یزد و همچنین مسئولان و فعالان فرهنگی استان از ادارات مختلف همچون سازمان تبلیغات اسلامی، شبکه فعالان ازدواج (شفا)، ستاد اقامه نماز، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره کل ورزش و امور جوانان استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

مشاور امور جوانان کمیته امداد در ادامه سفر به استان یزد با حضور در منزل تعدادی از نخبگان تحت حمایت این نهاد در شهرستان یزد از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.

هم اکنون حدود ۱۰۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار