بسته اخبار حوادث قزوین امروز هفدهم تیر ۹۹؛

قاتل فراری را شناسایی کنید/توقیف کامیون حامل کالای قاچاق/دستگیری ۱۹سارق اماکن خصوصی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: ۲۵ خرداد در یکی از روستا‌های شهرستان قزوین تعدادی اراذل و اوباش با سلاح سرد و گرم به یک مغازه سوپر مارکت حمله ور و پس از شلیک گلوله به صاحب مغازه متواری شدند.

قاتل فراری را شناسایی کنید/توقیف کامیون حامل کالای قاچاق/دستگیری ۱۹سارق اماکن خصوصی

سرهنگ آرش مرادی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته تعدادی از اراذل و اوباش به عنوان همدست ضارب دستگیر شدند و متهم با هویت معلوم به اتهام قتل عمد در استان قزوین تحت تعقیب پلیس است.

وی با بیان اینکه تصویر این قاتل با مجوز قضائی برای شناسایی شهروندان منتشر شده است، از عموم خواست تا در صورت داشتن اطلاع از حضور این فرد در سطح کشور مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۸۲۱۸۲۴۶۴۴ اطلاع دهند.

توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: مأموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین -زنجان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۶۰ گالن مواد اولیه و ۴۰ کیسه پودر چرم سازی خارجی قاچاق فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

سرهنگ آرش مرادی با اشاره به دستگیری راننده کامیون، ارزش کال‌های کشف شده را یک میلیارد ریال بیان کرد.

دستگیری ۱۹ نفر سارق اماکن خصوصی در بویین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: مأموران انتظامی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در این شهرستان اجرا کردند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: در اجرای این طرح ۱۹ سارق اماکن خصوصی دستگیر و ۶ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه کشف شد.

وی، دستگیری ۱۸ نفر فروشنده مواد مخدر، کشف مقادیری انواع مواد مخدر و توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را از دیگر توفیقات حاصل شده در اجرای این طرح بیان کرد.

کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در شهر ارداق به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۱ هزار ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود:متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار