تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

باشگاه‌های فوتبال در اروپا قصد دارند با جذب بازیکنان جدید تیم‌های خود را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های فوتبال اروپا، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار تایید شده و نشده مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت «گل» و «اسپورت مول» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده اند، که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره می‌کنیم.

پل پوگبا اولویت اصلی منچستر یونایتد

به نوشته‌ی نشریه سان، ۸ بازیکن  منچستریونایتد به سال آخر قرارداد خود نزدیک شده اند، اما اولویت اصلی این باشگاه تمدید قرارداد پل پوگبا ستاره فرانسوی تیمشان است.

دمبله و گریزمان در ازای نیمار

به نوشته نشریه آاس اسپانیا، بارسلونا تصمیم دارد برای بازگرداندن نیمار برزیلی از پاری سن ژرمن، آنتونیو گریزمان و عثمان دمبله را راهی این تیم فرانسوی کند.

به نوشته نشریه بیلد آلمان چلسی انگلیس هنوز نتوانسته است پیشنهاد رسمی برای کای هاورتز ستاره بایرلورکوزن ارائه کند. این درحالی است که تیم لندنی ۷۰ میلیون پوند برای هاورتز کنار گذاشته است.

ضرب الاجل دورتموند برای فروش سانچو

باشگاه بورسیا دورتموند برای فروش "جیدون سانچو" تا روز ۱۰ آگوست به خریداران فرصت داده است.  سانچو هدف اصلی منچستر یونایتد است و این تیم ماه آینده ۱۲۰ میلیون یورو برای خرید او هزینه خواهد کرد. سانچو ۲ سال دیگر با دورتموند قرارداد دارد.

به نوشته نشریه تایمز فرانک لمپارد سرمربی چلسی مایل است "دکلان رایس" هافبک ملی پوش وستهام را به خدمت بگیرد.

تیم‌های منچسترسیتی و یونایتد برای جذب میلان اشکرینیار مدافع اسلواک اینترمیلان و کالیدو کولیبالی مدافع میانی ناپولی با هم رقابت می‌کنند.

دنیل ارزانی در راه اوترخت هلند

این بازیکن ۲۱ ساله ایرانی- استرالیایی که سال ۲۰۱۸ به منچسترسیتی پیوست، فصل گذشته به طور قرضی برای سلتیک بازی می‌کرد. حالا به گزارش "اوترخت نت" او به تیم اوترخت خواهد پیوست. ارزانی در انتظار تایید مجوز کار خود در هلند است.

به نوشته روزنامه اکیپ تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان وضعیت لاکازت مهاجم آرسنال را زیر نظر دارند ضمن آنکه اتلتیکو مادرید هم خواستار جذب این بازیکن۲۹ ساله است.

شرکت "پیرلی" حامی مالی باشگاه اینترمیلان به این تیم کمک خواهد کرد تا لیونل مسی را به خدمت بگیرد.

لیونل مسی ۱۲ ماه دیگر با بارسا قرارداد دارد و صحبت‌هایی درباره جدایی او از این تیم به گوش می‌رسد در این بین تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان ایتالیا خواهان جذب او هستند.

همانطور که کمپانی فیات به باشگاه یوونتوس کمک کرد تا کریستیانو رونالدو را در سال ۲۰۱۸ به خدمت بگیرد شرکت پیرلی نیز قصد دارد به اینتر کمک کند تا لیونل مسی را به خدمت بگیرد.

این در حالی است که ژوزپ ماریا رئیس باشگاه بارسلونا گفته است ستاره آرژانتینی تیمش نیوکمپ را ترک نخواهد کرد.

بایرن مونیخ به دیوید آلابا اجازه داده است در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. چند تیم انگلیسی خواهان خرید این بازیکن هستند.

۲ تیم چلسی و رئال مادرید برای جذب سرگئی میلینکویچ-ساویچ هافبک لاتزیو با هم رقابت می‌کنند.

آرسنال مایل است دنی سبایوس هافبک اسپانیایی را که به طور قرضی از رئال به خدمت گرفته است همچنان در ورزشگاه "امارات" نگهدارد.

" پیر امریک اوبامیانگ" مهاجم آرسنال که ساز جدایی از این تیم راکوک کرده بود و از سردار آزمون به عنوان جانشین او نام برده میشد، تلویحا برای ماندن در جمع توپچی‌ها ابراز علاقه کرده است.

نمانیا ماتیچ هافبک صرب ۳۱ ساله منچستریونایتد قرارداد خود را با این تیم ۳ سال دیگر تمدید کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهل فوتبال اروپا
۱۱:۴۱ ۱۸ تير ۱۳۹۹
سلام عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۰:۱۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
خوبه
آخرین اخبار