کرونا در میبد خانوادگی شده/ دورهمی را کم کنید

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد گفت: بیشترین مبتلایان به کرونا در میبد افرادی هستند که به شهر‌های جنوبی و شمالی مسافرت داشته اند.

اکثر میبدی‌ها به صورت خانوادگی  اسیر کروناذبیح‌الله برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در این شهستان و اعلام وضعیت قرمز، گفت: اکثر مبتلایان به این بیماری  افرادی هستند که به استان‌های شمالی و جنوبی به  مسافرت  رفته اند و یا در اجتماعاتی مانند؛ جشن‌های عروسی و دورهمی های خانوادگی شرکت کرده اند.

‎او با اشاره به این موضوع که اکثر بیماران به صورت خانوادگی اسیر کرونا هستند، افزود: بازگشت افراد درگیر از استان‌های مذکور به میبد و حضور در جمع همکاران یا خانواده‌هایشان  سبب افزایش این بیماری شده است.

‎برجسته تصریح کرد: میبدی‌ها به این موضوع که در اسفند و فروردین پیک بیماری را پشت سر گذاشته ایم و دیگر به آن دوره برنمی گردیم، توجهی نکنند و به صورت کاملاً جدی به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند تا مجدداً به اوج درگیری در شهرستان نرسیم.

‎او ادامه داد: مردم میبد تا حد امکان در اجتماعات حاضر نشوند و در صورت حضور حتما فاصله را رعایت و از ماسک استفاده کنند و دست‌ها را مرتباً ضد عفونی و شست و شو دهند.

‎مدیر بیمارستان میبد با اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، گفت: رعایت کردن مسائل بهداشتی و جدی گرفتن آن  از سوی مردم شاید تنها راه تامین سلامت مردم و جامعه باشد که متاسفانه برخی رعایت نمی‌کنند و حتی در مراجعه با بیمارستان از ظرفیت خوبی که برای تامین سلامتی آن‌ها ایجاد شده استفاده نمی‌کنند.

‎ذبیح الله برجسته با اشاره به فعالیت عادی و شرایط امن بیمارستان امام صادق (ع) در این روزها، گفت: اگر روند این بیماری افزایش یابد مجبور به تعطیلی بخش‌های دیگر بیمارستان و بستری کردن بیماران کرونایی می‌شویم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خدا حالا دیگه به دا د این مردم برس