آغاز زیباسازی محوطه داخلی وادی رحمت توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز

ساماندهی و زیباسازی محوطه داخلی وادی رحمت، توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،به دنبال دستور  فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، ساماندهی، رنگ آمیزی، زیباسازی و شستشوی المان‌های سطح وادی رحمت تبریز آغاز شد.

حذف علف‌های هرز، کف سازی بلوک‌های جدید، اطلاح شیب بندی و نیز احداث جاده‌های دسترسی به منظور رفاه حال شهروندان از دیگر دستورات فرخ جلالی  به واحد‌های مختلف سازمان‌ارامستان‌های شهرداری تبریز است.

بر اساس این گزارش، نصب گلدان‌های بتونی، رنگ آمیزی معابر و دیواره‌های قدیمی، نظافت عمومی و شستشوی اماکن توسط نیرو‌های خدمات و فضای سبز آغاز شده است.

ساماندهی فضای سبز و کاشت نهال و درختچه‌های جدید در محل‌های تعبیه شده بلوک‌های ۶۵ و ۵۷ به همراه تامین آبیاری مورد نیاز آنان هم از امروز شروع می‌شود.

او در بازدید از سطح وادی رحمت تاکید کرد که زیباسازی این مجموعه به همراه ساماندهی وضعیت بلوک‌های احداث شده برای تامین رضایتمندی شهروندان و مراجعان ضروری است.

او  تاکید کرد: گرچه در ماه‌های اخیر پرسنل زحمتکش آرامستان‌های شهرداری تبریز به دلیل بحران کرونا متحمل زحمات بیشتر شده اند، اما نباید رفاه و رضایت شهروندان مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.