ساماندهی و اصلاح شبكه توزيع برق شهرستان قروه

مدیر برق شهرستان قروه از ساماندهی و اورهال تجهیزات ۳ پست عمومی شهرستان قروه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو ۵۹۹ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد میمنت آبادی مدیر برق شهرستان قروه گفت: شبکه‌های فرسوده توزیع برق (پست‌های مدرس غربی، روستای بهارلو و روستای پیرباباعلی) شهرستان قروه ساماندهی و اصلاح گردید.

اوافزود: اورهال تجهیزات پست ۳۱۵ KVA خیابان مدرس غربی، فرسودگی تابلوپست عمومی روستای پیرباباعلی، تعویض تابلو وپایه‌های نگه دارنده پست روستای بهارلو و درنهایت اصلاح شبکه فشار ضعیف زمینی به دلیل جلوگیری از ایجاد خسارت و زیان احتمالی اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال اصلاح، ساماندهی و به بهره برداری رسید.

مدیر برق شهرستان قروه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رابطه باکاهش تلفات شبکه الکتریکیگفت: تلفات شبکه‌های توزیع نیروی برق درصد بالایی از کل تلفات شبکه الکتریکی را به خود اختصاص داده است.

میمنت آبادی بیان کرد:با توجه به این موضوع سرمایه گذاری در جهت کاهش تلفات انرژی می‌تواند باعث آزاد سازی ظرفیت تولید برای متقاضیان جدید گردد، به این معنی که با انجام سرمایه گذاری مناسب و مهندسی شده می‌توان به جای ساخت نیروگاه‌های پرهزینه، تلفات شبکه الکتریکی را کاهش داد و ازظرفیت‌های جدید ایجاد شده برای استانداردسازی شبکه و یا متقاضیان جدید، بهره لازم را حاصل نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.