احداث کمربندی در اهر

شهردار اهر گفت: کمربندی اهر به طول ۲.۵ کیلومتر توسط شهرداری این شهر احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سرقینی شهردار اهر گفت: کمربندی اهر به طول ۲.۵ کیلومتر یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال احداث در سال‌های اخیر توسط شهرداری اهر می‌باشد،و در غرب شهر اهر قرار دارد.

او افزود:   این کمربندی با مشارکت شرکت مس احداث می‌شود که اعتبار آن با احتساب تملک ۱۲۰ میلیارد ریال می‌باشد.

شهردار اهر گفت: با بهره برداری از این کمربندی، ماشین آلات سنگین معادن مس انجرد و مس مزرعه به جای داخل شهر از این کمربندی تردد خواهند کرد.

او گفت: ۵۷ کوچه که در سال‌های گذشته خود اهالی خودیاری کرده بودند در حال آسفالت ریزی می‌باشد که کار آسفالت ریزی ۵۰ کوچه به پایان رسیده و ۷ کوچه دیگر نیز آسفالت ریزی می‌شود.

سرقینی گفت: اجرای کمربندی جنوبی، احداث چند پارک در محلات، جدول گذاری، احداث پیاده رو و احداث فاز ۲ ساختمان شهرداری از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری اهر می‌باشد.

 اکبرزاده اهری نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهر نیز گفت: اجرای کمربندی غربی از آرزو‌های دیرینه شهروندان بود که به همت مسئولان شهرستان اهر و پیگیری اعضای شورای شهر و شهردار شاهد تحقق آن خواهیم بود.

 اکبرزاده اهری گفت: از مسئولان شرکت مس  به خاطر اختصاص بودجه برای احداث این کمربندی تشکر می کنم.

او افزود: با توجه به وجود تاسیسات از جمله آب و فاضلاب، دکل‌های برق و گاز در مسیر این کمربندی، امیدواریم دستگاه‌های خدمات رسان نیز در جهت تسریع احداث کمربندی غربی عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار