چهل افتتاح همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس بهزیستی

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان از افتتاح و کلنگ زنی نزدیک به چهل طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی خبرداد.

بهزیستی به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موحد دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان از افتتاح و کلنگ زنی نزدیک به چهل طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی خبرداد و گفت: این افتتاح‌ها ۲۱ لغایت ۲۷ تیرماه و همزمان با هفته بهزیستی با شعار شفافیت، تحول خدمت، ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده در شهر‌های زنجان، طارم، خدابنده برگزار خواهد شد.

او گفت: سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهاد‌های تخصصی، حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می کند.

موحد افزود: در هفته بهزیستی ۱۵ واحد مسکونی مددجویی، ۱۳ طرح خود اشتغالی، ساختمان اداری طارم، مراکز مثبت زندگی، مرکز غیرانتفاعی cbr، مرکز مشاوره خانواده و دیگر طرح‌ها در سطح استان زنجان افتتاح می‌شود.

او با اشاره به کلنگ زنی مرکز نگهداری معلولین کم توان ذهنی بالای ۱۴ سال تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴ مرکز روزانه و ۱۰ مرکز شبانه روزی در حوزه توانبخشی که ۶ مرکز جهت نگهداری شبانه روزی معلولین کم توان ذهنی تاسیس شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان از کلنگ زنی اولین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست خیرساز در زنجان خبرداد و خاطر نشان کرد: به همت بلند خیران اولین مرکز غیردولتی نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در زنجان به منظور کلنگ زنی خواهد شد.

موحد یادآور شد: طبق افکار سنجی صورت گرفته از طریق مرکز ایسپا اعتماد مردم به بهزیستی افزایش یافته که این اعتماد را می‌توان در افزایش چشم گیر کمک‌های مردمی به بهزیستی و حضور خیرین در بهزیستی شاهد بود.

او فضاسازی شهری، پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از شبکه اشراق و اطلاع رسانی وسیع خدمات بهزیستی را از دیگر برنامه‌های این ایام معرفی کرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.