نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حمل و نقل ماهشهر

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری بندر ماهشهر گفت: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان درون‌شهری تشدید می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حمل ونقل بندرماهشهربهشاد بهبهانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر ماهشهر گفت: در پی گسترده بیماری کرونا ویروس و اعلام وضعیت قرمز در شهر‌های استان، نظارت بر نحوه‌ی اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در تاکسی‌های درون شهری ماهشهر تشدید شد.  

او افزود: با عنایت به تاکید ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی و تاکسی ها، عوامل گشتی و نظارتی این سازمان به همراه عوامل انتظامی که به  نفرات گشتی سازمان اضافه شده اند، به طور جدی و بیش از پیش بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری نظارت می‌کنند.

بهبهانی بیان داشت: رانندگان تاکسی تا زمان بهبود شرایط و بازگشت به وضعیت قبل، از هرگونه سهل انگاری در این خصوص خودداری نمایند و همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به منظور استفاده حمل و نقل عمومی هم برای مسافر وهم برای راننده الزامی است و از رانندگان تاکسی می‌خواهیم از سوارکردن بیش از ۳ نفر خوداری نمایند.

 رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر ماهشهر تصریح کرد: همچنین همشهریان گرامی می‌توانند در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی ستاد کرونا از طرف رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری با شماره‌های ۰۶۱۵۲۳۵۰۰۲۵ و ۰۶۱۵۲۳۲۲۲۱۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/م
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.