اجرای ۱۶ طرح اشتغال زایی در سردشت

فرماندار سردشت گفت:از ابتدای سال تاکنون ۱۶ طرح اشتغال زایی بابیش از ۶ میلیارد ریال در سردشت اجرا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،اقصی نخشی پور  فرماندار سردشت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که با محوریت پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از بیماری کرونا برگزار شد، گفت: هماهنگی، همسویی و همراهی بین مردم و ادارات و ادارات در بین یکدیگر زمینه ساز اشتغال در سطح شهرستان و رفع بیکاری خواهد شد.

اقصی نخشی پور ضمن قدردانی از تلاش برای جذب تسهیلات افزود: درسال گذشته از طریق صندوق کارآفرینی امید با اجرای ۳۴ طرح اشتغال زایی به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر جوان فراهم شد.

فرماندار سردشت تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز از طریق همین صندوق ۱۶ طرح اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف بوم گردی، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع دستی به مبلغ ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اجرا و زمینه اشتغال برای ۲۱ نفر جوان فراهم شده است.

نخشی پور با تاکید بر اینکه حمایت از بنگاه‌های تولیدی اقدام برای اشتغال زایی و رفع بیکاری جوانان و رونق اقتصادی منطقه خواهد بوداظهار داشت: بانک‌ها امهال یا فرصت زمانی تسهیلات به مدت ۴ ماه که در دوران کرونا به مردم داده اند رعایت نمی‌کنند و اقساط را از مردم می‌گیرند.

فرماندار سردشت گفت: بانک‌ها بایستی امهال تسهیلات دوران کرونا را از طریق چکاوک در نظر بگیرند تا مردم تحت فشار قرار نگیرند.

نخشی پور با تاکید بر تسهیلگری در راستای اشتغال زایی و در چهارچوب قانون و با اشاره به اینکه رویکرد انقباضی جوابگوی رفع مشکلات برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی نیست، افزود: بانک‌ها بایستی از رویکرد فرصت محوری استفاده کنند و سرمایه‌ها باید در جهت ارزش افزوده، تولید و اشتغال باشد تا فرصت انتفاع از دست نرود چراکه از دست دادن فرصت‌ها هزینه در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.