مبارزه با گران فروشی اصناف کرج ادامه دارد

بازرسی و نظارت اصناف کرج گفت: خط خوردگی قیمت کالاها و گران فروشی با اعمال قانون مواجه می شود.

مددی، بازرسی و نظارت اصناف کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که خط خوردگی قیمت کالاها و گران فروشی با اعمال قانون مواجه می شود، گفت: با مدیران فروشگاه های بزرگ جلسات رو در رو می گذاریم و از آن ها می خواهیم که قیمت ها را بر کالا درج و از گران فروشی پرهیز کنند.

او با بیان این که اصناف مسئول مبارزه با گران فروشی است و نه گران شدن اجناس گفت: یکی از علل عمده گران فروشی فعالیت واحدهای صنفی بدون مجوز است.

بازرسی و نظارت اصناف کرج گفت: طی روز گشت هایی متشکل از اصناف و تعزیرات مشغول مبارزه با گران فروشی هستند.

او با بیان این که نیروهای باتزرسی اصناف به صورت انفرادی نیز بر  بازار نظارت دارند، گفت: به اتفاق اداره بهداشت بر رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی نظارت می کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام مرغ فروشی دررجائی شهربلوارانقلاب نبش فلکه اول بلوارانقلاب باکم فروشی اقدام میکندبنده امروز۱۴۰۱/۱/۱۷جهت خریدمرغ مراجعه ومرغ راکیلوی ۲۶۹۰۰و۲۲۷۰۰۰هزارتومان بابت ۳عددمرغ به وزن هشت کیلوچهارصدوسوهشت گرم خریدارکرده که پس ازخوردکردن وزن کردم شش کیلوصد گرم شدکه مشخصایامرغ هارپشت یخچال عوض کرده یاترازوش رادرست کرده چون نمیشودکه دوکیلوسیصدگرم پوست وچربی باشدلذاتقاضای رسیدگی وکنترل دارم محسن خاوری تلفن ۰۹۱۲۳۶۱۱۹۰۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام لطفا یک سر به مغازه های مرغ فروشی در شهرک پردیسان حصارک مراجعه کنندببیند چجوری با ترازوی دست کاری شده پول در میارن و هیچ نظارتی هم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
ممنون