جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین:

مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین رو به افزایش است

جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین گفت: رعایت نکردن مسائل بهداشتی و پیشگیرانه در استان باعث شده است تا تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا افزایش یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان با بیان اینکه مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین رو به افزایش است، گفت: استفاده از ماسک در محافل گروهی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تنها راهکار مقابله با این بیماری مهلک است.

حبیبی با بیان اینکه استان قزوین در خصوص کرونا متاثر از اتفاقات استان‌های همجوار خواهد بود، گفت: درحالی که استان‌های زنجان و البرز در حالت هشدار این بیماری قرار گرفته و بازار‌های خودشان را به مدت یک هفته تعطیل کرده‌اند، ممکن است در استان قزوین نیز چنین محدودیت‌هایی اعمال شود.

جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین تاکید کرد: متاسفانه مدل رفت و آمد شهروندان قزوین در بازار و اماکن تجاری و حتی دید و بازدید‌های اقوام نگران کننده است و باید در این خصوص اهتمام بیشتری لحاظ شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از شهروندان قزوین تقاضا داریم که مجالس عروسی و ترحیم را در این شرایط با هدف حفظ سلامت خود و عزیزانشان برگزار نکنند و در صورت ضرورت با تعداد محدود برگزار و تا جای ممکن از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

حبیبی با بیان اینکه رفتار کرونا تغییر پیدا کرده است، یادآور شد: بیماری کرونا هنوز دارو و درمان قطعی ندارد و جدیدا با تغییر سن مبتلایان برای همه گروه‌های سنی تهدیدآمیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۱۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
تازه خبر نداريد كه توي اين اوج مجدد كوييد ١٩ دانشگاه آزاد دوهفته ديگه واسه دانشجويان دكتري آزمون جامع گذاشته اونهم بر خلاف تمام دنيا و دانشگاه هاي دولتي بصورت حضوري.
منتظر بدتر شدن اوضاع در قزوين باشيد عزيز دل برادر.
آخرین اخبار