در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۵۶ دستگاه ماینر قاچاق در "تیران و کرون / کشف دپوی محموله سیگار قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۱۸ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۶ دستگاه ماینر قاچاق در "تیران و کرون

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون در پی کسب خبری مبنی بر تردد مشکوک افرادی در یک ساختمان متروکه، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از رصد و پیگیری موضوع دریافتند در این ساختمان تعدادی دستگاه ماینر مربوط به استخراج ارز دیجیتال نصب و در حال بهره برداری است که بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی و با حضور ماموران اداره برق، ساختان متروکه مورد بازرسی قرارگرفت.
 
کشف ۵۶ دستگاه ماینر قاچاق در


فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: در بازرسی صورت گرفته ۲ کانتیر که تعداد ۵۶ دستگاه ماینر خارجی قاچاق توقیف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را ۲ میلیارد ریال اظهار داشت: از آنجا که استفاده از ماینر‌های خارجی قاچاق باعث بروز خاموشی و اخلال در سیستم برق رسانی به شهروندان می‌شود به همین خاطر پلیس با عاملان اصلی استفاده از این گونه اقلام برخورد قانونی می‌کند.
 

کشف دپوی محموله سیگار قاچاق

سرهنگ" کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی یک محموله سنگین سیگار قاچاق در یکی از منازل سطح شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع و به دست آوردن اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مقام قضائی به محل مورد نظر که یک منزل مسکونی بود اعزام و در بازرسی از آن ۱۷ هزار و ۱۰ پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کردند که در این رابطه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی ارسال شد.
 

اعتراف باند سارقان داخل خودرو به ۲۹ فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ" حسین تُرکیان" با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان خمینی شهر، و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه تیمی متشکل از کارآگاهان زبده و خبره پلیس آگاهی، رسیدگی به این پرونده را دنبال کرده و با انجام تحقیقات و اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند هویت اعضای یک باند ۳ نفره که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از اخذ مجوز از مقام قضائی طی یک عملیات ویژه و ضربتی متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودروی مسروقه در حال تردد در سطح شهر بودند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اموال ضبط باند و دستگاه‌های پخش مسروقه از مخفگیاه متهمان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۹ فقره سرقت محتویات داخل خودرو‌های پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اقرار کردند.

او اظهار داشت: با اعتراف صریح متهمان، پرونده تشکیل و هر ۳ نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

دستگیری سارق حرفه‌ای طلاجات اطفال در فریدن

سرهنگ "مختار بهارلو گفت: در پی گزارش سرقت طلا‌های دختربچه‌ای خردسال در شهر "داران"، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ داران جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: با بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد خانمی جوان دختربچه‌ای ۳ ساله را به محل خلوت کشانده و زور گوشواره‌های او را سرقت کرده و متواری شده است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران موفق شدند کم‌تر از ۲۴ ساعت پس از وقوع سرقت این زن سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ بهارلو عنوان داشت: زن سارق در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از خانواده‌ها خواست، کودکان خود را برای بازی یا خرید در کوچه و خیابان و حتی مراکز تفریحی و پارک‌ها تنها نگذارند و نکته مهم دیگر این که از آراستن کودکان خود به طلا در مواقع غیر ضروری و هنگام رفتن به مدرسه خودداری کنند.
 

مصدومیت دو سرنشین در اثر انفجار کپسول سی ان جی خودرو

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: دراین حادثه کپسول سی ان جی خودرویی منفجرو دو سرنشین مرد آن مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: ماموران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل کردند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.