تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) مطرح کرد؛

مجازات برای افرادی که به محیط زیست آسیب می‌زنند ضروری است

آیت الله سعیدی گفت:بهترین مجازات برای افرادی که به تخریب محیط زیست اقدام می‌کنند گماردن آن‌ها برای حفاظت از طبیعت و آبادانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار با فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه خداوند متعال همه مخلوقات را برای انسان آفریده است، گفت: با وجود اینکه خداوند همه مخلوقات را برای انسان خلق کرده است، اما انسان بر سر سفره نعمت‌های الهی میهمان است.

او بیان کرد: برای تحقق اهداف زیست محیطی همه مردم باید با یکدیگر همدلی و مشارکت داشته باشند تا به نتیجه مثبت و مؤثری دست یافت.

امام جمعه قم در نظر گرفتن مجازات برای افرادی که به محیط زیست آسیب می‌زنند را ضروری دانست و افزود: بهترین مجازات برای افرادی که به تخریب محیط زیست اقدام می‌کنند گماردن آن‌ها برای حفاظت از طبیعت و آبادانی است.

او یکی از روش‌های شکرگزاری از خداوند را استفاده مناسب از نعمت‌های الهی دانست و تصریح کرد: تخریب محیط زیست کفران نعمت‌های خداوند محسوب می‌شود.

آیت الله سعیدی بهره برداری از طبیعت با غرض‌های اقتصادی را امری ناپسند دانست و افزود: نباید به بهانه تفریح و یا بهره برداری اقتصادی به محیط زیست آسیب وارد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار