برخورد با تهدیدکنندگان بهداشت عمومی در هشترود

فرماندار هشترود از برخورد قضایی با تهدیدکنندگان بهداشت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امینیان فرماندار هشترود در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان هشترود گفت : افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی باعث شیوع ویروس کرونا در شهرستان شوند و سلامت جامعه را تهدید کنند با برخورد قضایی روبرو خواهند شد.

امینیان با اشاره به اجباری شدن ماسک گفت :همه دستگاههای حاکمیتی و مردمی بایستی مثل دوران جنگ احساس وظیفه کرده و در امر مقابله با کرونا همکاری نمایند و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از ماسک استفاده کنند ، به افرادی که از ماسک استفاده نکنند خدمات ارائه نشده و با کارکنانی هم که ماسک نزنند برابر مقررات برخورد شده و به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

او افزود: پزشکان ،پرستاران و کادردرمانی شبانه روز در امرمبارزه با کرونا و درمان مبتلایان به کرونا تلاش کرده و در خط مقدم کرونا هستند و افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نکنند حقوق آنان را پایمال  می کنند.

فرماندار هشترود افزود: کسانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند و به هر دلیلی به پزشک مراجعه نکرده و بیماری خود را پنهان می کنند باید بدانند که در انتقال بیماری سهیم بوده و در صورت مشاهده و شناسایی به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار