واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

جلسه سران قوا به زودی برگزار خواهد شد/ خط تخریب روابط ایران و چین از رسانه‌های خارج آغاز شده است

رئیس دفتر رئیس جمهور از برگزاری جلساتی با حضور سران سه قوه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هدف دشمنان در خارج از کشور این بوده است که بین مردم و نظام و مسئولان عالی رتبه نظام فاصله بیاندازند؛ لذا رئیس جمهور امروز به صورت جدی تاکید داشتند که ما روابط صمیمانه خود را با قوای دیگر حفظ کنیم.

او افزود: منتظر بودیم که موضوع هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس هم نهایی شود تا جلسه سران سه قوه دوباره برگزار شود.

واعظی ادامه داد: جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه در آن حضور دارند در آینده‌ای نزدیک تشکیل خواهد شد؛ این گونه جلسات باعث می‌شود که دیدگاه‌ها به هم نزدیک شود و همکاری‌های بیشتری صورت بگیرد.

او با تاکید بر اینکه سند میان ایران و چین تعهدی به آن معنا ندارد، اظهار داشت: دولت همواره مقید بود که هر آنچه که نیاز به تصویب دولت داشته باشد این کار را انجام دهد و هر اقدامی که نیاز به تصویب مجلس شورای اسلامی داشته باشد نیز کار را انجام دهد.

واعظی تصریح کرد: هیچ کار پنهانی نیست، اما یک خطی را اول رسانه‌های خارجی به عنوان اینکه تخریب روابط ایران و چین را شروع کردند و متاسفانه در داخل کشور هم برخی از افرادی که دنبال فرصت می‌گردند تا نام خود را مطرح کردند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: در فضای مجازی یک شبهه به وجود آوردند برای مردم؛ یک روز می‌گویند دولت می‌خواهد کیش را بدهد و یکبار هم می‌گویند قشم را می‌خواهد بدهد.  من می‌خوام از این فرصت استفاده کنم و بگویم این خطی است که از خارج دارد هدایت می‌شود؛ قانون اساسی ما و دستگاه‌های نظارتی ما همه دارند تلاش می‌کنند برای اینکه آنچه که انجام می شود شفاف باشد و هیچ خلافی در آن نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار