کشف بیش از ۵۳۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۵۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

 سردار محمد ملاشاهی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مرزداران با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، خودرو‌های قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که رانندگان خودرو‌ها بدون توجه به دستور مأموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مأموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سردار ملاشاهی ادامه داد: مرزداران در این عملیات موفق، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا، مقدار ۵۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شامل ۲۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۳۱۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل گالن‌های سوخت جاسازی شده بود را به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

او ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان به خصوص فرمانده و کارکنان هنگ مرزی جکیگور که در این عملیات شجاعانه و هوشمندانه عمل کردند، گفت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار