مردم یزد، مراقب باشید/ استان دوباره در وضعیت هشدار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از افزایش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد.

مرم یزد، مراقب باشید/ کرونا با کسی تعارف نداردمحمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در استان، گفت: ۲۲۱ نفر براثر کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او با بیان اینکه کرونا با هیچ کس شوخی ندارد، مردم این ویروس را جدی بگیرند، ادامه داد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامتی خود، خانواده و جامعه، ارتباط مستقیم اجتماعی را کم کرده، در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

نوری شادکام با اشاره به افزایش بیماران بدحال در مراکز بهداشتی استان، اظهار داشت: ۵۳ بیمار در بخش آی سی یو و مراقبت های ویژه بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: شهروندان در محیط‌های عمومی و هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید از ماسک استفاده کنند.

او  با اشاره به اینکه  این بیماری با کسی تعارف ندارد، گفت: شهروندان یزدی مراقب باشند و  با رعایت اصول بهداشتی برای ریشه کنی این بیماری کمک کنند.

نوری شادگام تصریح کرد: بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی، دوره همی های خانوادگی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی سبب شد بیماران کووید ۱۹  در استان افزایش و استان در وضعیت هشدار قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار