ارائه خدمات قضایی در دادگستری زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد

رییس کل دادگستری زنجان گفت: ارائه خدمات قضایی در دادگستری استان زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام نیارکی رییس کل دادگستری زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری زنجان در جلسه کمیته پدافند غیر عامل با موضوع ویروس کرونا،گفت:با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی زنجان مبنی بر شیوع ویروس کرونا در استان، بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با مدیریت اصولی وصحیح در دستگاه قضایی استان تاکید کرد.

او ادامه داد:دستگاه قضایی در شرایط کرونایی همچنان ارائه خدمات قضایی به مراجعین در استان را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی با جدیت و بطور منظم انجام خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد:با توجه به شرایط کرونایی استان مراجعین صرفا بنا بر ضرورت به محاکم مراجعه کنند و برای دریافت سایر خدمات حقوقی و قضایی به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایند .

عالیترین مقام قضایی استان خاطر نشان کرد:برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پدافند غیر عامل ارائه خدمات به مراجعین بدون استفاده از ماسک در دستگاه قضایی استان ممنوع است، بنابر این از کلیه مراجعین به این مجموعه تقاضا می کنیم برای پیگیری پرونده‌های خود در دادگستری استان از ماسک استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.