رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران:

کرونا در شرکت ملی حفاری ایران تحت کنترل است

پریسا قاسمی گفت: بیماری کرونا در شرکت ملی حفاری ایران تحت کنترل است و شرکت در وضعیت سفید قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پریسا قاسمی رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با همکاری و همیاری مجموعه کارکنان و کادر بهداشتی و درمانی، شیوع بیماری کووید – ۱۹ به طور کامل تحت کنترل است.

او با بیان اینکه براساس اعلام سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت این شرکت در وضعیت سفید قرار دارد، افزود: همه امکانات فراهم است و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات بهداشتی به کارکنان اعم از عملیاتی و ستادی تامین می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره در زمینه اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا در شرکت ملی حفاری ایران با جدیت و وسواس خاصی دنبال می‌شود، اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا در شرکت همسو با ستاد ملی کرونا، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی و پیگیری راهکار‌ها و اجرای الزامات در این ارتباط تحت نظارت مستقیم مدیرعامل شرکت عمل می‌کند.

رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر استمرار اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا بیان کرد: با وجود گستردگی دامنه عملیاتی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی چند استان کشور، در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته و فرهنگ سازی مناسب، شاهد کنترل بیماری کرونا ویروس در موقعیت‌ دستگاه‌های حفاری هستیم.

او غربالگری حدود ۴۵ هزار نفر از کارکنان اقماری و ماموران هنگام تردد در دستگاه ها، فضا‌های کارگاهی و ادارات ستادی، تامین و توزیع بیش از ۳۵۰ هزار ماسک، توزیع ۱۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی دست و سطح و انجام بیش از ۳۱ هزار مورد گندزدایی اماکن اداری، پشتیبانی، عملیاتی و مسکونی سازمانی را بخشی از فعالیت‌های فیزیکی در زمینه مبارزه و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا برشمرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.