معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد;

اجرای برنامه‌های فرهنگی مدون به منظور مقابله با دشمنان

سرهنگ یاسمی گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی مدون هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در نشست تخصصی عفاف و حجاب ، گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن که اغلب آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به خانواده‌ها القا می‌شود نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی مدون هستیم.

او رعایت عفاف و حجاب اسلامی را یکی از ارزش‌های والای دین مبین اسلام بیان کرد و افزود: لزوم توجه بیشتر خانواده به سرمایه گذاری‌های معنوی ، عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: پیوست فرهنگی باید از پشتوانه قانونی برخوردار باشد و تا مادامی که پیوست فرهنگی برای نهاد‌ها تعریف نشود نمی‌توان اقدامات فرهنگی را دقیق و به موقع اجرا کرد.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند هدایت و جهت دهی است، اظهار کرد: سلیقه‌ای عمل کردن و نبود متولی خاص در حوزه فرهنگی ، باعث شده تا اقدامات و برنامه‌های فرهنگی در یک مسیر نباشد.

یاسمی مطرح کرد: اگر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بر اساس مدیریت مبتنی بر دانش و علم ساماندهی شود ، قطعا در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

او با اشاره به اینکه رعایت پوشش اسلامی محدودیت نیست بلکه مصونیت از ابتذال و انحطاط است، ادامه داد: استحکام خانواده ها، تداوم زندگی ، آرامش و ثبات در خانواده و همچنین دلبستگی و عشق و علاقه والدین ، مرهون رعایت کردن حجاب زنان است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.