ایجاد امنیت در گرو مشارکت اقشار مختلف جامعه

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی در تامین امنیت ، از اهداف نیروی انتظامی است و بدون مشارکت اقشار مختلف جامعه امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام در نشست تعاملی با مدیر کل سازمان زندان‌های استان ایلام گفت: امنیت و آرامش از مطالبات به حق مردم است و پلیس با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات تمام قد در راستای تامین امنیت شهروندان پای کار است.

او با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است ، افزود: مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی در تامین نظم و امنیت از اهداف کلان و برنامه‌های نیروی انتظامی است ، زیرا تامین امنیت بدون مشارکت اقشار مختلف جامعه امکان پذیر نیست.

عزیز زاده ادامه داد: امنیت در هر کشور به مانند پایه‌های محکم اقتصادی می‌مانند و ما مجموعه نیروی انتظامی افتخار داریم که به عنوان پاسداران امنیت در جامعه ایران اسلامی خدمت رسانی می کنیم.

جانشین انتظامی استان ایلام مطرح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ، می‌طلبد سازمان زندان‌ها در صورت اعطای مرخصی به زندانیان ، موضع را به صورت آماری به پلیس ارائه کند تا از رخداد بزه‌های اجتماعی پیشگیری شود.

مجید احسانی مدیر‌ کل سازمان زندان‌های استان ایلام در ادامه این نشست اظهار کرد: امنیت حاکم بر جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه پلیس است.

او ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ما ، ارتقا سطح آرامش در کانون‌های اصلاح و تربیت برای محکومان اجتماعی است که بتوانیم زمینه‌های آرامش فکری ، اوقات فراغت ، کسب درآمد و غیره را برای این قشر فراهم کنیم.

او در ادامه خواستار تعاملات مطلوب‌تر دستگاه ها با یکدیگر در راستای هم افزایی ، همفکری و تشکیل اتاق‌های فکر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.