دستگیری ۷۰ اراذل و اوباش در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری بیش از ۷۰ نفر از اراذل و اوباش در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۲۳ درصدی نزاع و درگیری در استان خبر داد و با اشاره به تحرکات تعدادی اراذل و اوباش استان در فضای مجازی گفت: همانطوری که در بدو ورود به استان به مردم قول دادم در طول این مدت چندین طرح عملیاتی در سطح استان اجرا و بیش از ۷۰ نفر از افرادی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌کردند با همکاری دستگاه قضائی، سپاه و دستگاه‌های اطلاعاتی دستگیر شدند.

او به هنجار شکنان هشدار داد: با ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد تا شاهد هیچگونه گردنگشی و شرارت در سطح استان نباشیم.

فرمانده انتظامی مازندران با قدردانی از حمایت‌های بی دریغ مردم و دستگاه قضائی از جمله دادستان آمل، گفت: از نظر پلیس کسانی که تحت هر عنوانی از این افراد حمایت کنند و وابستگی به این افراد داشته باشند جزء مخلان نظم و امنیت جامعه به شمار می‌روند.

مقام ارشد انتظامی استان مازندران با اشاره به رضایت مندی ۹۰ درصدی مردم از پلیس از ادامه طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در مبارزه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت مردم خبر داد و افزود: با رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته سایر افرادی که با ایجاد رعب و وحشت برای نوامیس مردم در حالت متواری قرار دارند نیز دستگیر و برخورد جدی با آنان صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: جوجه‌هایی که عربده می‌کشند + فیلم

سردار میرزایی با اشاره به ارائه خدمات قضائی پلیس به شهروندان، گفت: اجرای ۱۸ هزار و ۱۴۴ حکم قضائی، ابلاغ ۳۲ هزار و ۱۹۲ مورد اوراق قضائی، ۶ هزار و ۳۴۴ مورد جلب و دستگیر ۱۰ هزار و ۵۸۵ مجلوب تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضائی از جمله اقدامات انتظامی استان بوده است.

این مقام انتظامی نظارت بر صنوف را یکی از دغدغه‌های مردم استان برشمرد و با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی بازدید‌های نظارتی از واحد‌های صنفی استان، گفت: در سه ماهه اول امسال از ۱۵ هزار و ۴۷۷ واحد صنفی سطح استان بازدید شد.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۹ هزار و ۷۶۸ قلم داروی قاچاق، ۳ هزار و ۱۵۵ ثوب البسه قاچاق و هزار و ۱۵۰ قلم انواع لوازمی آرایشی و بهداشتی قاچاق در این بازدید‌ها خبر داد و افزود: در این راستا هزار و ۹۴۶ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شد.

میرزایی با اشاره به افزایش ۱۲۵ درصدی کشف و برخورد با جرائم اینترنتی در استان، گفت: برداشت اینترنتی از حساب بانکی افراد در استان سه ماه گذشته با افزایش ۲۳۰ درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه با اشاره به موفقیت‌های خوب انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۱۷ درصدی کشف مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: علاوه بر آن با رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته در طی مدت اخیر کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۱ درصد افزایش داشته است.

او از انهدام ۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: بیش از یک تن و ۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون از سودحویان و قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.