۹ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند

طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند تا در مجموع تعداد فوت شدگان بر اثر این ویروس در استان کرمانشاه به ۳۴۱ نفر برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهدی محمدی رییس مرکز اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ مورد بستری جدید در بیمارستان‌های استان شناسایی شد که بستری مثبت ۴۷ نفر تشخیص داده شد و به این ترتیب جمع بستری‌ها به ۲۳۸۳ نفر رسید.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۹۲ نفر به علت ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت : خوشبختانه پس از چند روز این تعداد به زیر ۴۰۰ نفر رسیده است.

محمدی تعداد کل بستری‌های استان را از ابتدای شیوع بیماری تا کنون ۷۹۸۸ مورد اعلام کرد و گفت: تا هم اکنون ۱۰۱ نفر نیز از بیماری کرونا بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او تعداد فوت شدگان در ۲۴ ساعت گذشته راهم ۹ مورد ذکر کرد و گفت: این جانباختگان ۶ مورد شهروند کرمانشاه و در شهر‌های کنگاور، هرسین و روانسر هر کدام یک جانباخته داشته ایم که در مجموع تعداد فوت شدگان بر اثر این ویروس در استان کرمانشاه به ۳۴۱ نفر رسیده است.

محمدی افزود: در بیمارستان فارابی نیز از ۱۰۱ بیمار بستری هستند و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و تاکنون ۱۱۴۸ بیمار از تعداد۱۳۶۴ بیمار پذیرش شده در این بیمارستان ترخیص شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار