بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی

نشست مشترک فرماندارثلاث باباجانی و مدیرعامل و معاونین آبفای کرمانشاه به منظور بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرستان برگزارشد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مشکل تامین و آبرسانی به ۱۱روستا جابجاشده ناشی از تخریب زلزله و ۳ روستای الحاقی مطالعه خط قدیم نره کانی دالاهو (تامین آب شرب شهر تازه آباد) از سرگیری تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد تحت پوشش قراردادن بیش از ۱۰۰روستای شهرستان در دستور کار جلسه فرماندارثلاث باباجانی قرار گرفت.

شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تاکید به رفع تنش آبی شهر‌ها و روستا‌ها گفت : تأمین آب شرب از همه نیاز‌ها واجب‌تر است و ما و مجموعه درکنار تلاشگران آبفا برای خدمت بیشتر به مردم هستیم چرا که خدمت به مردم و رفع همه نیاز‌های آنان مهم و ضروری است، اما تأمین آب شرب از همه نیاز‌ها واجب‌تر است .

او افزود: این شهرستان از نظر شاخص‌های توسعه‌ای ضعیف و با مشکلات زیادی در این حوزه روبه است و میانگین شاخص آبی شهرستان ۶۴درصد میباشد که برای توسعه آن تلاش‌ها رو بیشتر کنیم.

شکری افزود:این شهرستان با ۲۹۶ روستا، بعد از کرمانشاه و اسلام آبادغرب بیشترین حوزه جغرافیای و تعداد روستا‌ها را دارد که ۱۱ روستای شهرستان که در اثر زلزله ویران شده و نیز ۳روستا الحاقی گردیده کاملا مشکل آب دارند که مورد موافقت مدیرعامل قرار گرفت و نیز بر لزوم کنتورگذاری و تحت پوشش قرار گرفتن آن‌ها تاکید شد

 علیرضا کاکاوند مدیرعامل آبفای استان با اشاره به تأکیدات استاندار بر رفع مشکل مردم شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه آب و فاضلاب، گفت: باوجود محدودیت منابع مالی، با تمام توان بنده ومجموعه آبفای استان تلاش میکنیم که با ارائه بهترین و بیشترین خدمات به ویژه به مناطق کمتر برخوردار و برای رفع مشکلات موجود اقدام نمایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار