ایثارگران فاقد مسکن خراسان جنوبی، صاحب خانه می‌شوند

ساخت واحد‌های مسکونی برای جامعه ایثارگری خراسان جنوبی خبر خوشی بود که استاندار در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران به خانه اولی‌ها داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران گفت: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در کشور مصوب شده است که در خراسان جنوبی هم، متقاضیان واجد شرایط در طرح قرار می‌گیرند.

او افزود: به احتمال زیاد در روز‌های آینده میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهیم بود تا تفاهم نامه ساخت مسکن ایثارگری را امضا و در یک بازه زمانی یک ساله به متقاضیان واگذار کنیم.


  • بیشتر بخوانید

آخرین مهلت استفاده از کمک‌های بلاعوض مسکن محرومان


استاندار همچنین به برنامه استانداری برای کمک به راه اندازی فرستنده‌های کم قدرت اشاره کرد و افزود:با پیگیری‌های صدا و سیمای خراسان جنوبی، در حال بررسی این موضوع هستیم که در روستا‌های کم جمعیت، این فرستنده‌ها را راه اندازی کنیم که این اقدام مهم زیرساختی در قالب تفاهم نامه اجرایی می‌شود.

معتمدیان همچنین توسعه فرستنده‌های نسل سوم دیجیتال را از برنامه‌های مشترک استانداری و صدا و سیمای استانی دانست و گفت: هم اکنون تنها مرکز استان دارای این فرستنده با قابلیت پخش HD است که کمک می‌کنیم فرستنده نسل سوم در سایر مراکز شهرستان‌ها هم راه اندازی شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.