معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

تجمع بیش از دونفر در معرض شدید مبتلا به کرونا

صادقی فر گفت: حداکثر نیروی انسانی که بعضا در هر اتاق بیش از دونفر تجمع دارند در معرض شدید مبتلا به کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ صادقی فرمعاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ارتباط با ادارات می‌پذیریم که یکی از مناطق خطرناک شیوع کرونا ادارات هستند دو موضوع از سه ماه پیش در دستور کار ادارات توسط ستاد ملی کرونا قرار گرفته که شامل این است که ادارات باید برای سلامت کارکنان خود برای تهیه ماسک و سایر اقلام بهداشتی هزینه کنند و در اختیار پرسنل قرار دهند.

او ادامه داد:همچنین نکات بهداشتی در مورد ادارات را به تمام ادارات سطح استان فرستاده‌ایم نکته دیگر اینکه افراد مبتلا باید به مدت ۱۴ روز در محل کار حضور نداشته باشند و در صورت تست منفی بیماری به سر کار خود برگردند.

صادقی فر افزود:نکته بعدی اینکه افراد آسیب‌پذیر شامل افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مادران باردار و مادران دارای فرزندان خردسال این اجازه را دارند که از طریق دورکاری یا مرخصی به آنان کمک شود این امر در برخی از ادارات به خوبی رعایت می‌شود مثلاً اداره زیرساخت ارتباطات در جهت کمک به پرسنل خود حتی تست افرادی که منفی است و علائم خفیف بیماری را دارند، از طریق دورکاری انجام خدمت می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام  عنوان کرد:این امر بسیار ارزشمند است که مدیر هم به فکر سلامت پرسنل درگیر بیماری و هم سایر پرسنل می‌باشد. مثلا ما در مرکز بهداشت استان به افراد پرخطر دورکاری داده‌ایم و در سطح اداره هم نکات بهداشتی در معرض دید کارکنان قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.