با برگزارکنندگان مراسم عروسی در پارکینگ‌ها و خانه باغ‌ها برخورد می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: برگزاری تجمع بویژه مراسم ختم و عروسی از علل اصلی گسترده‌تر شدن شیوع بیماری کرونا است و در هفته‌های اخیر محدودیت‌هایی در این رابطه در استان اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، با اشاره به وضعیت قرمز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت: باتوجه به اینکه مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری تجمع بویژه مراسم ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده‌تر شدن شیوع این بیماری می‌دانند، در هفته‌های اخیر محدودیت‌هایی در این رابطه در استان اعمال شد.

او ممنوعیت فعالیت تالار‌های عروسی را از جمله این محدودیت‌ها اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان فعالیت تالار‌های کرمانشاه را ممنوع کردیم و با تالار‌های متخلف هم قاطعانه برخورد می‌کنیم.

دادستان کرمانشاه بیان کرد: متاسفانه علیرغم تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته ایم مبنی براینکه برخی از شهروندان برگزاری مراسم خود را به داخل پارکینگ خانه‌ها و خانه باغ‌ها برده اند.

او بیان کرد: از آنجایی که این اماکن فضای محدودی دارند و از سوی دیگر تراکم جمعیت در داخل آن‌ها شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا را بدنبال دارد، برای همین برخورد با آن‌ها را در دستور کار قرار داده ایم.

کرمی متذکر شد: حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت‌های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است، در این راستا برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ختم در خانه‌ها و خانه باغ را نیز ممنوع اعلام می‌کنیم.

او  یادآورشد: در صورت مشاهده و یا گزارشی مبنی بر برگزاری عروسی در خانه‌ها و خانه باغ‌ها بسرعت وارد عمل شده و با متخلفین به جد برخورد خواهیم کرد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.